Ustawienia widoku strony

Wersja tekstowa

Mapa serwisu

Słownik skrótów

E-REJESTRACJA
 

Teleporady w ramach POZ

Zarządzeniem Prezesa NFZ nr 177/2019/DSOZ paragraf 8 ust. 10 :
Świadczeniodawca realizujący umowę o udzielanie świadczeń w rodzaju POZ, w zakresach: lekarza POZ, pielęgniarki POZ lub położnej POZ, obowiązany jest do zapewnienia, w wymiarze nie mniejszym niż dwie godziny tygodniowo, możliwości uzyskania przez świadczeniobiorcę świadczeń udzielanych na odległość przy użyciu systemów teleinformatycznych lub systemów łączności.

PRZYCHODNIA MSPZOZ NR 2 w Wołominie realizuje zarządzenie następująco: Codziennie od poniedziałku do piątku godz. 08:00 – 18:00 istnieje możliwość telefonicznej konsultacji z pracownikiem medycznym przychodni pod nr tel. 22 787 54 16 lub 22 776 26 56

pobierz Regulamin-swiadczenia-TELEPORAD.docRegulamin-swiadczenia-TELEPORAD.doc
zdjęcie osoby trzymającej telefon w ręku

UWAGA

Z powodu wprowadzenia w marcu 2020 stanu zagrożenia epidemiologicznego, a następnie stanu epidemii w Polsce, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia w społeczeństwie oraz ochrony naszego personelu i Państwa, większość świadczeń we wszystkich zakresach udzielamy za pomocą teleporad

Rozumiemy, że niesie to określone utrudnienia. Takie działania mają tylko jeden cel: zminimalizować liczbę ofiar pandemii i zadbać o wszystkich, ograniczając do minimum zbędne ryzyko.


PROSIMY PAMIĘTAĆ

Aby teleporada była wartościowa, należy się do niej przygotować:

  1. Przemyśl wcześniej problemy zdrowotne, które chcesz omówić.
  2. Zadbaj by w Twoim zasięgu były dostępne:
    1. opakowania leków, które stosujesz,
    2. karty informacyjne z dotychczasowego leczenia, np. szpitalnego,
    3. wyniki pomiarów wykonywanych w domu, np. ciśnienie, glukoza,
    4. dowód osobisty, e. kartka i długopis.
  3. Bądź cierpliwy w oczekiwaniu na teleporadę.
  4. Odbierz osobiście telefon od lekarza.
  5. Uprzedź lekarza o kłopotach ze słuchem.
  6. Prowadź rozmowę w miejscu umożliwiającym wzajemne, dobre słyszenie się.
  7. Przekazuj krótkie i konkretne informacje.

Prosimy mieć świadomość, że lekarz podejmie decyzję o Państwa leczeniu i dalszym postępowaniu na podstawie tego co usłyszy przez telefon. W uzasadnionych medycznie sytuacjach lekarz zdecyduje o wizycie pacjenta w placówce.

  • Przyjazna atmosfera

  • Przychodnia z tradycją

  • Wykwalifikowana kadra

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.